We zien dat je Internet Explorer gebruikt, een oude en onveilige browser. Daardoor kunnen we je niet de mooie website voorschotelen die we zouden willen.
Je bent van harte welkom in elke andere browser zoals bijvoorbeeld Chrome, Firefox of Microsoft Edge. Wij wachten hier wel, tot zo!
Wij hebben de meest gestelde vragen voor u op een rijtje gezet. Staat uw vraag er niet bij, probeer het dan eens via bovenstaande zoekfunctie of kijk op Thuisarts.nl of Moetiknaardedokter.nl. Wist u trouwens, dat u uw vragen ook via MijnGezondheid.net kunt versturen? Vindt u via deze mogelijkheden geen antwoord op uw vraag, neem dan gerust contact met ons op via onze contactpagina.
Mocht u een afspraak via MijnGezondheid.net (MGn) of de MedGemak-app hebben gemaakt dan kunt u deze afspraak via MGn of de MedGemak-app annuleren of wijzigen.
Is het binnen 24 uur voor de afspraak, of heeft u de afspraak op een andere manier gemaakt, dan vragen wij u altijd te bellen met de assistente.
Strijpsestraat 127
5616 GM Eindhoven
telefoon: | +31 40 293 26 20 |
spoed: | +31 40 255 09 29 +31 88 876 51 51 (Spoedpost - buiten kantoortijden) |
recepten: | +31 40 256 90 35 |
Nee, voor een contact met de huisartsenpraktijk betaalt u geen eigen risico. Verdere behandeling, zoals een bloedonderzoek of medicijnen valt wel onder uw eigen risico.
Alleen als u om medische redenen niet in staat bent om naar de praktijk te komen. Een huisbezoek aanvragen doet u via de contactpagina.
Nee, zo’n verklaring mag alleen worden afgegeven door een onafhankelijke arts. Zo’n arts kan een eigen beoordeling maken van de situatie. Als dat nodig is, kan die arts, met uw toestemming, ook nog extra informatie opvragen bij de huisarts en andere behandelend artsen.
Voor meer uitleg en informatie hierover verwijzen wij u naar de website van de KNMG:
Op het gebied van privacybescherming moet uw huisartsenpraktijk aan dezelfde hoge standaarden als iedere andere medische hulpverlener voldoen. Uw gegevens zijn dus veilig en alleen met uw toestemming beschikbaar voor andere hulpverleners die betrokken zijn bij uw zorg. Zo weten zij welke medicijnen u gebruikt, of u allergieën hebt en uw belangrijkste ziektegeschiedenis. Dat verhoogt de kwaliteit van zorg.
Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw contact. Ze is daartoe opgeleid en doet dat om zo goed mogelijk te bepalen wanneer en door wie u het beste geholpen kunt worden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.
Een reguliere afspraak bij de huisarts duurt tien tot vijftien minuten.
MijnGezondheid.net is een online omgeving waarmee u eenvoudig en snel gezondheidszaken bij uw huisarts of apotheek kunt regelen.
De MedGemak-app is de app van MijnGezondheid.net en is speciaal gemaakt voor uw smartphone. De app biedt een aantal voordelen bovenop MijnGezondheid.net. namelijk:
PGO is de afkorting voor persoonlijke gezondheidsomgeving. Het is een app of website waarmee u gratis een kopie kunt bekijken van uw medische gegevens van verschillende zorgverleners. Er zijn verschillende PGO’s waar u uit kunt kiezen.
PGO’s zijn nog in ontwikkeling en nog niet alle gegevens zijn al te verzamelen in een PGO. Daarom dat uw huisartspraktijk gekozen heeft bij voorkeur te werken met MijnGezondheid.net.
Voor meer informatie over een PGO: Wat is een PGO? - MedMij
We willen meer tijd voor onze patiënten. Onze zorg beter maken. Voor de toekomst. De druk is hoog. En onze lat ook. Daarom hebben we uw hulp nodig. Er zijn veel zaken die u zelf kunt regelen. Neem daarom zoveel mogelijk online contact met ons op. Of maak digitaal uw afspraak. Meer informatie vindt u op de website van DigitaalDichtbij:
U kunt zich aanmelden op de website van MijnGezondheid.net.
aanmelden op MijnGezondheid.net
Wilt u eerst meer uitleg over wat MijnGeondheid.net is, bekijk dan deze pagina:
meer informatie over MijnGezondheid.net (en de MedGemak-app)
Bekijk veelgestelde vragen op de website van MijnGezondheid.net, of bekijk hieronder een instructievideo voor het installeren van de MedGemak-app.
Veelgestelde vragen en instructievideo's
Heeft u al een MijnGezondheid.net account? Log dan in met uw DigiD. Of bekijk onderstaande instructievideo over inloggen op MijnGezondheid.net.
Bekijk op de website van MijnGezondheid.net veelgestelde vragen en instructievideo’s voor het gebruik van MijnGezondheid.net.
Met DigiD kunt u inloggen op websites van de overheid, het onderwijs, de zorg of uw pensioenfonds. Zo ook bij MijnGezondheid.net.
Heeft u nog geen DigiD en wilt u een account aanvragen? Dit kan op twee manieren. U kunt de DigiD-app downlaoden en uw DigiD aanvragen in de app. Of gebruik het aanvraagformulier op de website. Let op: voor uw aanvraag heeft u uw burgerservicenummer (BSN) nodig.